Throwback wednesday

Exact een half jaar geleden vierden we de eerste verjaardag van onze kleine baby (ja, dat zal ze nog lang blijven :-)).

Een aangepaste outfit en een heuse fotoshoot konden natuurlijk niet ontbreken!

Ik zag het al lange tijd helemaal voor mij, een tutu in mint (haar favorietje kleurtje - of eigenlijk het mijne voor haar), een T-shirt met een leuke tekst (had ik nog eens een excuus om de cameo boven te halen) en een cakesmash.

Ik maakte een cirkelrok van 4 lagen bruidstule, bedrukte een witte longsleeve en vond een passend diadeemkroontje. Grote zus zorgde voor de versiering van de taart en het decor en grootste zus voor de foto's; teamwork ten top!

En ook onze baby genoot ervan. 3 gekkerds die haar probeerden te doen lachen. Ze stond in het middelpunt van de belangstelling. Enkel het smashen zelf had ik me wat anders voorgesteld, ze was niet zo gek van de slagroom en bleef er liever af. Na wat pushen heeft ze toch een stukje taart gegeten. Het zal wellicht zo niet altijd zijn... ;-).










Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mijn eigen kleine wilde zwaan

De veelzijdige ISA

Mijn eerste patroontest