Het Hazel kleuterboekentasje

Vroeger... (hoe oud word ik wel niet, als ik mijn verhalen begin met hoe het vroeger was), toen ik een jonge mama was, werd er niet gesproken over aanschuiven, kamperen, wachtrijen of wachtlijsten voor de inschrijving van je kinderen in je favoriete school. Nu is dit blijkbaar helemaal anders. Ik sloeg lichtjes in paniek toen ik van verschillende mensen hoorde dat dochterlief van anderhalf al moest ingeschreven geweest zijn. Gelukkig werd ik gerustgesteld toen ik belde naar mijn favoriete kleuterschool. Er waren nog verschillende plaatsen en inschrijven kon in juni.

Dit als ezelsbruggetje naar mijn nieuwe topic, de kleuterboekentas!

Toen ik op facebook dit evenement voorbij zag komen, dacht ik, als ik haar al moet inschrijven, kan ik evengoed ook al een boekentasje klaar hebben 😊.
Ik voegde de daad bij het woord en schreef me in. Het werd een ontspannende en leuke dag met een fijn resultaat. Els helpt je waar nodig, staat je bij met tips en eigen ervaring en laat je vrij op de gepaste momenten.






Nog een klein geldbeugeltje erbij maakt het boekentasje helemaal af.



Dochterlief vond het "mooi hé!" en is dus nu - met uitzondering van haar inschrijving - helemaal klaar voor de grote stap.





Reacties

Populaire posts van deze blog

Mijn eigen kleine wilde zwaan

De veelzijdige ISA

Mijn eerste patroontest