The re-enlarged bobble heart blanket

Ergens naar het einde van mijn zwangerschap toe zag ik op pinterest volgend bericht en ik was meteen verkocht. Dit zou ik ook maken voor onze dochter!

Anderhalf jaar, ettelijke uren in de zetel voor de TV en 25 bollen wol later is hij eindelijk klaar.

Bedoeling was om een wiegendekentje te maken, 2 op 3 vakjes. Maar toen ik hier eindelijk mee klaar was, was dochterlief uit haar wieg gegroeid. Het Lief vond dat een toekomstige peuter niets was met een klein dekentje, dus haakte ik nog een paar vierkanten. Om niet eentonig te worden wisselde ik ecru met roze en besloot ik om bij 3 vierkanten het hart te vervangen door de letters van haar naam. En zo kwamen we op een dekentje van 3 op 5 vierkanten. Ik haakte deze allemaal aan elkaar en werkte het geheel af met een mintgroene schelpjesrand (vond grote zus niet mooi trouwens, waarom er nog wat kleur bijvoegen, waarom altijd speciaal willen doen mama?).

Onze peuter is er alleszins wel blij mee en nestelt haar maar al te graag knus onder haar gepersonaliseerd dekentje.







Reacties

Populaire posts van deze blog

Mijn eigen kleine wilde zwaan

De veelzijdige ISA

BLOGTOUR bobbieshort