BLOGTOUR super-Toto

Qwinta maakt de mooiste creaties voor haar dochter, ik volg haar al een tijdje op instagram. Wanneer ze testers zocht voor een patroon, was ik er dan ook snel bij.

Een jumpsuit stond al lang op mijn to-sew lijst. Ik had reeds een paar screenshots op mijn gsm over hoe hij er moest gaan uitzien. Maar ik ben nog niet zo ver dat ik van bepaalde kledingstuken die ik zie, mijn eigen creatie kan maken. De jumpsuit, die de naam Toto kreeg, sloot perfect aan bij wat ik in gedachten had!

Het is een baggy model, zit heel snel in elkaar, met een duidelijke uitleg. Ik maakte een 3 jaar voor mijn 2,5 jarige (een beetje op de groei) en rolde de pijpjes om. De jumpsuit zit heel comfortabel, lekker makkelijk om te spelen en te ravotten.





En Qwinta stopte niet bij deze jumpsuit, maar zorgde nog voor veel variatie. Zo zag ik tijdens de testfaste dat ze van de jumpsuit een jurkje gemaakt had. Moest ik ook proberen! Ik zocht een luchtig katoentje met jeanslook en schattige katjes uit mijn deze-ga-ik-ooit-wel-eens-verwerken-stapel en maakte voor dochterlief een Totojurk. Ideaal met dit heerlijk zomers weer!




Waarom haar handjes zo zorgvuldig gericht zijn om toch maar niets te raken, zie je hier... omkoopsnoepjes ;-).



Het patroon koop je hier. Je vindt het in de maten 18 maanden tot 6 jaar, korte of lange pijpen, met of zonder zakjes, en je kan er dus ook de jurkversie van maken! Tot deze laatste dag van de blog krijg je 10% korting met de code TOTO8 dus haast je naar www.larth.be. Je steunt er overigens ook het kinderkankerfonds mee!

Zien jullie graag meer mogelijkheden van deze Toto, alsook de jongensversies, ga dan zeker eens kijken naar volgende blogs:


Totojumsuit: Chat Chocolat
T-shirt Fons&Sien (Wensje): Lillestoff
Totojurkje: uit de stash






Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mijn eigen kleine wilde zwaan

De veelzijdige ISA

Mijn eerste patroontest